خرید، فروش، قیمت، نقد و بررسی پوستر دیواری

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پوستر دیواری چیست؟

هنگامی که به مراحل پایانی ساختن یک خانه نزدیک می شویم دیگر باید کم کم به فکر تهیه دکوراسیون داخلی مناسب آن باشیم، چراکه یکی از مهمترین چیزهایی که در ساخت یک خانه مهم است، قسمت درونی آن است، زیرا شما قرار است در داخل آن خانه زندگی کنید و بنابراین بسیار مهم است که چگونه اوقاتتان را در آن سپری می کنید. پس باید به لوازم لازم برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی خوب توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید یک خانه زیبا را برای خودتان به وجود بیاورید.

یکی از چیزهایی که می تواند در دکوراسیون داخلی هر خانه تاثیر مثبتی بگذارد، نصب پوستر دیواری است. شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که پوستر دیواری چیست، پوستر دیواری یک تصویر دلخواه است که شخص آن را انتخاب میکند و بر روی کاغذ خاصی چاپ شده و بر روی دیوار نصب می شود و میتواند جلوه بسیار زیبایی به طراحی داخلی منزل و یا محیط کار ببخشد.

چرا از پوستر دیواری استفاده کنیم؟

هنگامی که  از پوستر دیواری نام می بریم بسیاری از افراد به این فکر فرو میروند که چرا باید از پوستر دیواری استفاده کرد، اگر بخواهیم دلیل قانع کننده ای برای استفاده از پوستر دیواری نام ببریم، این است که برای ایجاد تنوع در محیط داخلی یک منزل شما باید معمولاً اقدام به تعویض پرده ها، مبلمان، رنگ دیوارها یا چیزهای دیگر کنید که معمولاً همه آنها هزینه زیادی را برای شما در پیش خواهند داشت، پس بهتر است برای ایجاد این تنوع از محصولات با قیمت کمتر و در عین حال زیباتر استفاده کنید، که یکی از آنها پوستر دیواری است.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هیچگاه نباید فراموش کنید، که مهمترین چیزی که در خرید هر انسانی وجود دارد این است که بتواند انتخابی بهینه انجام دهد، انتخاب بهینه یعنی اینکه شما بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید  یعنی انتخابی که کمترین هزینه و بیشترین فایده را برای شما در پیش خواهد داشت  پس بهتر است در خرید تان به موضوعات مختلف و جنبه‌های گوناگون یک محصول دقت کنید تا بتوانید انتخابی بهینه انجام دهید.

چگونه پوستر دیواری بخریم؟

برای خرید پوستر دیواری شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام به خرید کنید و این تماماً به موقعیت مکانی و همچنین میزان زمان در دسترس شما بستگی دارد، چراکه ممکن است شما شاغل باشید و نتوانید در زمان معلومه به فروشگاه مدنظرتان مراجعه کنید، پس بهتر است خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

در بسیاری از شهرها فروشگاه هایی وجود دارد که پوستر دیواری مناسب شما را داشته باشند وجود ندارند، چراکه صنعت دکوراسیون داخلی در بسیاری از نقاط کشور نادیده گرفته می‌شود، بنابراین این موضوع کاملاً طبیعی است که اهمیت زیادی به آن داده نشود و همچنین در بسیاری از شهرها تعداد فروشگاه های کمی در این حرفه وجود داشته باشد، پس بهتر است برای اینکه به خواسته تان برسید تمام تلاش خود را به   به کار برده و یک خرید اینترنتی انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شایان رحیمی

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری چست؟

تا چندی پیش بسیاری از مردم تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری را نمی دانستند و برخی از آنان پوستر دیواری را یک طراحی مدرن از کاغذ دیواری برمی شمردند و به همین علت آن را کاغذ دیواری پوستری می خواندند. گذشته از این که همچنان برخی از اقشار جامعه آن را بدین نام می شناسند اما باید تفاوت های اساسی میان این دو گزینه محبوب برای طراحی دیوارهای داخلی مشخص شود.

آن چیزی که تفاوت این دو مجموعه را به صورت شفاف بیان می کند تفاوت در نوع طراحی و چکونگی کاربرد آن هاست. در ادامه به تشریح این مسائل پرداخته و ابهام موجود در خصوص این دو دسته مجزا را برای شما رفع می کنیم. پیشنهاد می دهیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

تفاوت در طراحی

طراحی پوستر دیواری و کاغذ دیواری با یکدیگر متفاوت است. کاغذ دیواری حاصل طرح های تکرار شونده در سراسر یک محصول بوده و هیچ گونه تفاوتی میان اجزای مختلف آن مشاهده نمی شود. بنابراین تمامی تکه های آن به یکدیگر شبیه است و قاعده خاصی برای چیدن این تکه ها در کنار یکدیگر وجود ندارد.

در مقابل پوستر دیواری یک طرح خاص و غیر تکراری را ارائه می کند. در واقع پوستر دیواری یک منظره خاص از طبیعت و یا دنیای هنر و صنایع دیگر برداشته و آن را بر روی یک صفحه خاص به نمایش می گذارد. این منظره ممکن است جلوه طبیعت، یک گل، اشکال هندسی، خطوط خوش نویسی و مواردی از این قبیل باشند.

تفاوت در کاربرد

پوستر دیواری و کاغذ دیواری کاربرد مشابهی در خصوص پوشش دیوارهای داخلی دارند اما کاربرد اصولی آن ها با یکدیگر متفاوت بوده و مکمل یکدیگر هستند. در این خصوص می توان به انواع دیوارهای داخلی یک ساختمان اشاره کرد. برای پوشش دیوار پشت تلویزیون و مبلمان استفاده از پوستر دیواری اصولی تر است اما برای دیوارهایی که در نقاط دیگر همچون پاگردها، راهرو ها و یا دیوارهای جانبی تلویزیون و مبلمان قرار دارند، استفاده از کاغذ دیواری مناسب تر خواهد بود.

استفاده از پوستر دیواری باید به صورت محدود باشد تا تناسب فضا بهم نریزد اما استفاده از کاغذ دیواری در اغلب دیوارها، مشکل خاصی ایجاد نکرده و در صورت تناسب با فضای کلی ساختمان، نظم خاصی را ایجاد می کند.

فروش پوستر دیواری

امروزه خرید پوستر دیواری به شیوه اینترنتی متداول تر و محبوب تر از شیوه های دیگر است به همین علت شاهد افزایش وب سایت های اینترنتی در خصوص عرضه پوستر دیواری هستیم اما در این میان فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکور تک حرف اول را زده و برترین محصولات موجود در این عرصه را در اختیار کاربران قرار داده است.

شما می توانید جهت خرید پوستر دیواری و حتی جهت خرید کاغذ دیواری به وب سایت دکور تک مراجعه کرده و محصولات بی نظیر این فروشگاه را مشاهده کنید. همچنین امکان خرید سفارشی پوستر دیواری نیز فراهم شده است و شما می توانید جهت سفارش محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید. پیش از خرید محصول به قیمت پوستر دیواری دقت نموده و از تناسب کیفیت محصول با هدف خود مطمئن گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شایان رحیمی